tisdag 14 augusti 2007

min flyktiga bekantskap med Mike

Det har tagit några dagar för mig att hämta mig, but here we go.
I onsdags ville den här mannen lära känna mig. Det är så mycket med hans visitkort som är galet.
De vita stringkalsongerna, posen och det upptryckta skrevet ( jag som hela sommaren fått titta bort av genans inför Dolce & Gabbanas strandraggarannons). Allt är så genomtänkt. Ändå så fel.
Hela grejen med män som klär av sig är så otroligt osexig. Chippendales, nejtack.
Men det skiter Mike i. Han är en entertainer/model.
Okej, han ville inte ljuga, han är även eskort. Grävde inte i vad det i hans fall innefattar, men jag vågar mig på en kvalificerad gissning.
På baksidan går att läsa "Always be the best you can be". Antagligen är det Mike själv som har talat. Antagligen är jag avundsjuk på hans självförtroende.
Hur som helst gjorde denna lilla papperslapp min kväll.

3 kommentarer:

De sa...

Ha ha!
Tragisk humor, men ändock humor :)
Men, hu, vilket hemsk bild *ryser*

/D.

Anonym sa...

Nämen!!!

Som en av våra utvecklingsstörda på jobbet alltid säger när något är tokigt.

SY

Anonym sa...

Urs, kan du inte göra ett nytt inlägg snart så när man kollar din blogg slipper man se mike från en sida man hellst hade sluppit.

SY