måndag 6 augusti 2007

gotta love the bad boys

Kolla på de här grymma snubbarna. Såklart jag vill hänga i Tokyo jämt.
Igår var jag på bio och då var det reklam för Crews-zero. Funderar på att se den fast min japanska ordförståelse e ungefär lika med noll. Okej lögn, faktiskt fattar jag en del, men snacka, det kan jag inte. Och allt annat än Tokyo-dialekt går bort. Häromveckan var det riktigt pinsamt. En japan pratade med mig och jag var som ett frågetecken, trodde ärligt att han talade koreanska. Sen sa hans kompis samma sak och det gick upp för mig att även i detta land finns det lantisar. tihi.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lantisarna som kommer ta över världen. Bara så du vet :)

Kram D.

Sophix sa...

Aha! Bra att veta. Jag hade redan anat att det var något lurt med er... En sammansvärjning månne? :)

Anonym sa...

Absolut! Men det kan jag ju inte berätta för en stadsbo som dig ;)

Sophix sa...

hmm, I'm on to ya!