torsdag 28 augusti 2008

they tried to make me go to rehab....

for exakt tva manader brot jag ett litet ben i min fot.
okej jag brot det inte helt, men jag sager det for jag har aldrig brutit natt forut och det saknades bara nan millimeter.
hur som helst sa sa doktorn att jag skulle vara aterstalld efter en och en halv-tva manader.
hon ljog.

foten gor exakt lika ont som for en manad sen.
jag har visserligen gatt ganska mycket och ibland (ganska ofta) anvant skor med hogre klack an flipflops, men hon sa faktiskt bara att jag inte fick trana.
eller jag menar, hon skrattade mig rakt upp i ansiktet nar jag foreslog lite lattare hopp och lek.

for en manad sen fick jag tillfalligt en annan doktor, han var mycket snallare och sa att jag fick simma om jag ville.
tyvarr vill man enligt uppgift inte doppa tarna i den allmana utepoolen och eftersom jag har fobi mot saker som kan flyta runt i inomhuspooler sa har det inte alls blivit av.

kan dock meddela att jag inte ar omojlig.
later de mig sprattla sjalv i poolen pa 42a vaningen i atago green hills sa kan jag tanka mig lite rehabsimmning.
yakusoku!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte visste jag att du bloggade, vad roligt :-) Blir du kvar i Tokyo till oktober? Jag och J hoppas på att få se dig när du kommit hem ;-) Kram!

Sophix sa...

I'm full of surprises, men joda, da och da hander det.
Oktober stammer! Jag hoppas fa se Irma, men okejda, er oxa. ;)