tisdag 20 januari 2009

Well I was challenged...

och jag kan inte ignorera en av mina favoritpersoner.

My 4 favorite TV shows….
House M.D.
Grey's Anatomy
Gordon Ramsay's the F-word
Weeds

4 things I did yesterday….
tittade på senaste avsnittet av The Game
läste gamla tidningar (försökte beta av berget, det gick dåligt)
kokade linssoppa
tittade på en dokumentär med grymma Stephen Fry

4 things I long for…
att min fot ska läka helt
mina vänner som inte är i Sverige
Italien-sommar
att dansa till grym house, helst i Tokyo

4 favorite restaurants….
Sturehof, grymma skaldjur i Stockholm
Sushin i korsningen Folkungag./Götgatan
Sushizanmai, sushi lite här o var i Nippon
JJ's, franskt i Akasaka

4 things on my (ego) wish list…
att jag kan börja träna snart
att jag kan bo kvar i min lilla, lilla lägenhet
att jag kommer iväg till både Sydamerika & Asien i år
lära mig ett par språk ordentligt

4 people I challenge….
Denise
Dominique (var är din blogg???)
SY
Felicia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Appropa resa...ar du hemma runt midsommar i sommar?!

lovelyswede sa...

Ha ha ha ha!! Jag kanska ska skaffa en bogg.

Sophix sa...

Anna: Det tror jag. Har inte planerat min sommar än, men om ni är hemma då så håller jag mig i krokarna!

D: Ja, det tycker jag!